2012 m. kovo 10 d., šeštadienis

Angelai

   Angelai man visada yra gražu. Ir visada asocijuojasi su gėriu ir saugumu....ir tikiu, kad kiekvienas mes turime savo angelą sargą.
  Pernai prieš pat Kalėdas atėjo į galvą mintis padaryti angelus iš vilnos...tiksliau - ne mintis atėjo, o tiesiog akyse iškilo vaizdas, kaip turėtų mano nuveltas angelas atrodyti. Taip per porą vakarų gimė du kalėdiniai angelai, kuriuos nutariau padovanoti žmonėms, kurie, kaip ir angelai, man asocijuojasi su gerumu ir saugumu. Kurie kaip angelai rūpinasi mano vaikais :). Tie žmonės - tai mano mama ir mano Agnės mokytoja.





  Kartu tai buvo pirmas bandymas nuvelti kažką panašaus į žmogų. Paskui sugalvojau pabandyti nuvelti dar tikroviškesnį žmogų..jau pradėjus tai daryti, kilo mintis ir vėl padaryti angelą, tik panašų į berniuką. O jo užduotis būtų saugoti mano mažuosius, kol manęs nebus (nes kaip tik artėjo mano ilgųjų atostogų pabaiga ir metas grįžti į  darbus). Taip atsirado dar vienas angeliukas :)



   O tada manoji Agnė pareiškė, kad mano visi angelai yra berniukai, o ji nori angelo - mergaitės... Taigi teko dar padirbėti ir sukurti dar vieną angeliukę pagal Agnės pageidavimus - tamsiaplaukę ir su ypatinga šukuosena :)))



   Ir dabar pas mus ant lentynos sėdi du gražuoliukai angeliukai - abiems vaikams po vieną :)))


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą