2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Pirmieji veltinukai

Na, o kad būtų aiškiau,kuo aš čia dalinsiuosi ir ką rodysiu, tai įkelsiu keletą savo senesnių darbų darbelių...galbūt pradėsiu nuo veltinukų. Pirmą kartą vėlimo adatą į rankas paėmiau maždaug prieš metus - buvo labai smalsu, kaip ten viskas vyksta. Taigi prisižiūrėjau vėlimo pamokėlių per youtube, pasiskaitinėjau įvairiuose forumuose ir pabandžiau. Kaip man sekasi - galite įvertinti patys. Štai mano patys pirmieji veltinukai:

   Labai patiko velti įvairius gyvūnėlius :) Daugelį jų mano dukrytė vėliau sėkmingai realizavo savo mokyklos Kaziuko mugėje:

  Pabandžiau iš vilnos nuvelti ir keletą aksesuarų mergaitėms:
  Tokie buvo mano patys patys pirmieji...ir štai jau virš metų tęsiu savo eksperimentus ir bandau draugauti su vilna :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą