2012 m. vasario 26 d., sekmadienis

Pirmasis bandymas nuvelti šlepetes...

  Interneto platybėse prisiūrėjau įvairiausių grožybių, nuveltų iš vilnos...O jau veltos šlepetės man atrodė kažkas nerealaus. Šiaip ir dabar atrodo. Vis pasižvalgau į vėlimo meistrių darbus - NEREALU... Tiesiog meno kūriniai. Savaime aišku, kad vieną dieną ir aš pasiryžau pabandyti nuvelti šlepetes, nes na...kitaip ir negalėjo būti :) Vėlgi pasiskaičiau forumuose naudingos informacijos, pasižiūrėjau pamokėlių su nuotraukomis, susiradau video pamokėlių... Ir vieną dieną pabandžiau. Nesitikėjau stebuklo, bet labai džiaugiausi, kad man išvis pasisekė nuvelti bent jau nešiojamą ir netgi visai neblogai atrodantį daiktą :) Pirmosios šlepetės buvo skirtos mano dukrytei - ir jai jos visai patiko! Nešioja dar ir dabar :)

  Ir dabar aš puikiai suprantu, kodėl iš vilnos veltos šlepetės yra tokios brangios...Tikrai nėra taip paprasta ir lengva jas padaryti, reikia įdėti nemažai darbo, išglostyti, iščiūčiuoti...išdaužyti :) Jei veltos šlepetės pagamintos tikrai kokybiškai ir gražiai - jos vertos savo kainos. Ir aš labai džiaugiuosi, kad išmokau jas nusivelti pati, nes dabar turiu galimybę pigiau džiaugtis kojų šiluma bei pradžiuginti ja savo namiškius :) O dar tikiu tuo, kad visa geroji energija ir meilė, kurią įdedu į tokias šlepetes, jas veldama, persiduos jas nešiojančiam žmogui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą