2012 m. vasario 28 d., antradienis

Koldūnai, virtiniai...pagaliau! :)

   Ar Jūs dažnai patys darote koldūnus (su bet kokiais įdarais)? Aš iki šiol galbūt tik porą kartų buvau gaminusi koldūnus su mėsa ir tikriausiai ne ką daugiau kartų - su varške (mes juos vadinam virtiniais, bet teko girdėti, kad kiti virtiniais vadina virtus vaškėčius, tad kad nebūtų painiavos, čia aš viską vadinsiu koldūnais :) ). Bet visus tuos kartus man nepavyko pagaminti taip, kad būtų skanu - tešla būdavo per kieta...todėl nutariau, kad nebegadinsiu sau nervų ir geriau jau valgysim skanesnius pirktinius koldūnus... Bet labiausiai gaila buvo, kad neišeina pasidaryti skanių naminių koldūnų su varške, nes būten jie man labai labai...skanūs ir primena vaikystę :) O parduotuvėse tokių nebūna...
   Ir štai, PAGALIAU! Ačiū vienam forumui, kur bendrauja daug mamyčių - ten ir atradau savo išsigelbėjimą naminių koldūnų reikaluose - plikytą koldūnų tešlą! Galbūt jums tai ir nebus naujiena, o man buvo :) Ir nuo šiol ir mūsų namuose valgomi naminiai koldūnai tiek su mėsa, tiek su varške, tiek su kitais įdarais :) O kuo ypatinga ta plikyta tešla? Ogi tuo, kad ją paprasta pasidaryt, lengvai kočiojasi, nelimpa kočiojant, tad nereikia jokių papildomų miltų. Ir kas svarbiausia - ji būna minkšta!:)

Tešlai reikės:
3 stiklinių miltų
3 šaukštų aliejaus
stiklinės verdančio vandens
galima  dėti šiek tiek druskos

   Į dubenį susipilame miltus, įpilame aliejų, įberiam druskos, tada užplikom visa tai stikline verdančio vandens, išmaišom ir gerai išminkom. Tiesa, tešla būna pakankamai karšta, tad patarčiau pradžioj ją maišyt šaukštu ar mikseriu. Paskui jau įmanoma minkyt rankom. Viskas :) Toliau pasigaminame norimą įdarą, kočiojame ir lipdome :)  Dar smulkmenėlė:  miltus ir vandenį "matuoju" tuo pačiu puodeliu. Gal tai ne esmė, bet tešla visada išeina ideali.


 ...aliejus...


 ...verdantis vanduo...
                     



 ...mano mažąjam padėjėjui ir "žalia" tešla pasirodė labai skani, tad teko slėpti :)



...pageidaujamas įdaras... 



...suformuojam...



 Skanaus :)
  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą